fierwww
bedrijfsgegevens

Bomberos is de naam van het leeratelier van Sabine van Erkel. Zelf gek op schoenen, laarzen, tassen en vooral gek op wat je met mooi materiaal kunt doen. Bomberos staat voor uniciteit, voor stoer, voor verrassende toepassingen.

Het leeratelier is in Amersfoort, alles wordt er met de hand, en wat liefde, gemaakt.

Ben je op zoek naar een speciale been- of schoudertas, of naar een eigenzinnige combinatie? Of wil je van een oude jas of tas een nieuwe tas gemaakt hebben? Of zoek je iets voor een speciale gelegenheid of bij een bepaalde outfit? Alles kan bij Bomberos. Stuur een mail of bel en we bespreken de mogelijkheden!

bedrijfsgegevens
shop3